Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 4 augusti 2010

Heelervalpar 7 veckor




Idag har Nettan, Adam o jag varit på shopingrunda i Valbo. Hon skulle ju köpa ALLT till lill killen som vi ska hämta på lördag. Det var bädd, matskålar, koppel, halsband, leksaker, väska ja, det var säkert mer saker som jag inte kommer på nu. Hon är nog snäppet värre än mig tror jag;)


Jag hade även tur o blev bjuden på lunch. Så j-la gott var det, kycklingspett med jordnötssås. Mums! Tack Nettan för lunchen!


Jag har även varit o vägt klumparna som har blivit 7 veckor idag. Det är ju helt otroligt vad dom växer fort. Men så otroligt söta, kan ta hem dom allihop.


Imorgon blir det nog inte så mycket mer än att baka bullar, tvätta o städa här hemma.

2 kommentarer:

Anne-lie sa...

hahah trodde ingen kunde vara värre på shopa än dig:-) mm kanke jag själv då"
Ha det bra
Kram Anne-lie & brudarna

Anonym sa...

Tack för trevligt sällskap.
Ska bli kul och se när Pasi och Peter skall ta vovvarna i väskan å dra på utställning,hihi.