Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 15 augusti 2010

Höstmorgon


I morse när jag gick ut med hundarna var det precis som en höstmorgon, blött i gräset av dagg, dimma o kallt o fuktigt. Brrr...

Det har gått jättebra med Nyx inatt när hon sov hos oss, hon skulle ligga tätt, tätt intill mig hela natten. Förutom kl 03,05 hörde jag hur det knaprade ute i köket, då var lilla Nyx jätte hungrig o efter det var det bara att gå ut på baksidan, då hade jag alla utom Baloo o Diva med som vägrade kliva upp ur sängen. Sen var det dags igen kl 06,00 att gå ut, men då följde alla 6 hundarna med på prommis.

Jag har varit ganska trött hela dan, men det blev lite bättre mot eftermiddagen.

Nyx o Mirelle sover här inatt oxå, får se om natten blir lite bättre.

Imorgon natt börjar jag att jobba igen efter semestern, känns väl så där ska jag säga!

Inga kommentarer: