Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 18 augusti 2010

Ösregn


Inatt har det regnat hela natten o hela dan idag oxå. Imorse skulle jag ta ut chi pojkarna på baksidan, trodde jag ja. Dom vägrade gå i regnet, dom försökte ta skydd av mig så det var bara att gå in igen det. Det första Devil gjorde var att kissa på mattan i sovrummet, det gör ju inget det hade varit värre om det var Baloo då hade det blivit översvämmning=)

Nu har jag varit o hämtat Bella, Mirelle o Nyx så att dom får vara med oss idag.

Det händer väl inte så mycket idag, stickar nog lite tror jag.

1 kommentar:

Anne-lie sa...

Hej!
Joo det hadde ju varit jätte skoj och komma dit men jag jobbar:(Men när börja o slutar det?

Kram Anne-lie