Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 25 augusti 2010

Hundvård

Idag har jag haft kloklippning på alla hundarna o så har vi tränat på bordet. Det gick hyfsat! Tänk om Diva var lika duktig på utställningarna som hon är hemma, det är ju synd att hon inte gillar det!
Diva har inte visat några tecken på löp ännu, det blir väl lagom till vi är i Turkiet om ett par veckor. Det skulle ju vara typiskt, min vanliga otur!
Zurran har blivit som vanligt nu efter löpet o Tino har äntligen slutat att gnälla, skönt!
Nu ska jag jobba i två nätter o sen när jag går av på fredag morgon är jag ledig i tio nätter, ska bli helt underbart.
Nu ska jag gå o börja med maten så att den är klar till Pasi kommer hem, sen blir det vila en stund.

Inga kommentarer: