Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 3 september 2011

Ängla 16 v


Idag har det som vanligt blivit dåligt med sova, får lägga mig en stund efter maten!

Ängla blir 16 veckor idag o är en riktig hulligan, en mycket bestämd liten dam. Får hon inte som hon vill så skäller hon på dom andra hundarna till dom ger med sig. Hon väger nu 1320 g!

Pojkarna blev sugen på kladdkaka idag så då blev det en sån till fikat. Riktigt gott var det;-) Jag tar nog med lite till tjejerna som jobbar med mig inatt.

Det har börjat komma in lite beställningar på sockor o vantar nu inför hösten o vintern. Är det nån som är intresserad är det bara att maila eller ringa!

Nu har jag lagt kött i marinad. Det blir kotletter o fläskfile´som vi ska grilla i kväll till det blir det nån sorts potatis, har inte bestämt mig än!

1 kommentar:

therese sa...

Hej Sussie! Jag kommer nog göra en beställning utav dig sen, vantar och sockor är alltid behövligt.

Kika in länken och mitt UF företag jag ska ha sista året i skolan.

http://tinythess.blogg.se/2011/september/utkast-sept-4-2011.html

Kram!