Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 16 september 2011

Energi


Idag har jag haft överflöd med energi, vet inte riktigt vad det kom ifrån;-) Hoppas det inte blir en vana för svettig blev jag i alla fall!
Jag började med att städa huset o tvätta 4 maskiner med hunfiltar, bäddar, kläder mm. Sen gick jag lös med gräskklipparn så jag trodde jag skulle svimma, helt slut!
Nu har vi ätit tacopaj o Pasi har skjutsat Gabbe till träningen, o han ska hämtas igen kl sju, en himla dålig tid för träning!

Nu tittar vi på ett avsnitt av Sons of anarchy o väntar på att Devil´s nya familj ska komma o hämta honom. Han kommer få det bra med Katarina o Edvard, han blir nog behandlad som en prins tror jag!

Imorgon är det då dags för utställning igen då. Dvärghundklubben har utst i Högbo, o jag ska dit med Arwen. Håll alla tummar o tår för Arwen imorgon så kanske det går bra;-))

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi syns imorgon och jag behöver lite barnvakt ;)
Ida