Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 5 september 2011

Bilen på service igen

Ja, det är helt otroligt att man ska behöva serva bilen två gånger om året! Varje 1500 mil är det service på våran bil. O fel hittar dom på den varje gång oxå, måste vara riktigt dålig kvalite på deras bilar. Det är nog sista gången vi köper bil av den firman i alla fall!

Tino han bara gnäller o ylar hela tiden nu när tjejerna löper, inte vill han äta heller. Han ser ut som ja, inte vet jag inte;-) Blir roligt att se vad dom säger om honom på utställningen i Gimo på Lördag. Jag räknar med det värsta så blir allt annat bra;-) Det är synd om min lilla kille nu, hoppas att det är över snart så att han kanske kan äta upp sig till Sundsvall i alla fall.

Nu händer det inte så mycket mer här idag, imorgon är det ringträning igen!

1 kommentar:

therese sa...

Härligt! Jag och Daniel vill ha vantar och sockor till vintern så jag hör av mig sen.. Är vantarna foder i? Tänkte så dom inte blåser rätt igenom.

Ja men gör det du! Kul att få in lite beställningar. Kram