Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 26 september 2011

PM


Idag kom PM från dvärghundklubbens utst i Timrå den 8 okt. Det är 47 korthåriga chi o 46 långhåriga som ska vara med. Jag har anmält Arwen, Tino o Pärlan till den utställningen. Det är Pärlans första officiella utställning, får se hur hon sköter sig då.

Nu ska hon o Ängla ställas i helgen först, det är väl sista utställningen utomhus i år skulle jag tro. Det börjar ju bli lite väl kallt ute nu.

Imorgon ska jag på brandutbildning för jobbets skull, jag är brandombud på jobbet så då måste man väl få lite repetitioner ibland.

Just nu försöker jag hålla ögonen öppna, det har inte blivit nå sova idag efter att jag jobbat natt. Alex började skolan kl 8,30, han tog ju moppen. Gabbe började kl 9,10 idag, när jag skjutsat honom åkte jag o handlade lite mat till idag. Det blir biffstroganoff o ris till middag idag.
Alex slutade 11,30 så det blev inte att jag hann somna innan kom hem.
Det blir nog en jättetidig kväll för mig ikväll skulle jag tro.

1 kommentar:

Anita sa...

Men usch vad hemskt o vara vaken hela natten och hela dagen efter.. skulle jag aldrig orka.. kram Anita