Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 9 september 2011

Förberedelser


Idag har det regnat o regnat igen! Men nu skiner solen o jag hoppas det fortsätter så!

Det har varit full fart hela dan med förberedelser inför utställningen imorgon. Jag har börjat packa lite o bakat o handlat. Har väl börjat fundera på vad jag ska ha för kläder på mig, det beror ju lite på vad det blir för väder imorgon.

Mina chi vänner tycker att jag ska ta med mig min matvägrare imorgon i alla fall. Får se hur jag gör, han kommer ju yla o skrika när jag går i ringen med Arwen o Avatar.

Fia o jag pratade om Devil idag o han blir kvar här ett tag till, så får vi se vad som händer!

6 kommentarer:

// Pernilla sa...

Hallå på dig!!!

Nu var det länge sedan vi hördes ;) Halsbanden du kanske väntade på kommer först nästa vecka, shit vad jag har fått greja för att dom skulle skicka dom med express...

Ville egentligen bara önska dig lycka till i Gimo imorgon, tyvärr kommer jag inte dit det var så mycket annat ;)

Här hemma väntar jag bara på att löpet ska komma igång!!!

Ha en härlig helg så hörs vi!

// Pernilla MyLittleCloset

Unknown sa...

Lycka till vännen! Väntar med spänning på bra resultat:) Kram så länge.

Anonym sa...

Jag kan ta med öronproppar!!
Men jag är ganska säker på att det är flera som kommer att yla!
Särskilt när Esther har gått omkring och luktat gott.
Syns imorgon!

Anonym sa...

va kul lycka till! :D I dag kommer cilla min farmors lilla pudel valp som jag ska fgår ställa ut :)

Anonym sa...

^^/Tilda.

Diva´s svartvita kennel sa...

Tack för alla lyckönskningar!