Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 12 september 2011

Kalas



Idag har det regnat nästan hela dan här hos oss, så tråkigt!

Det har blivit lite bordsträning inne på altan idag med dom flesta hundarna. Det gårt bättre o bättre med Ängla o Pärlan, dom små envisa varelserna!
Såg en till inoff som jag ska anmäla dom små till, det är i Kungsgården den sista oktober. Dom behöver ju träning i ringen o med alla hundar som är med vid utställningar!

Idag ska vi ha lite kalas för min man Pasi som blir hela 41 år, snart går han om mig;-) Jag tänkte göra Citronfile´med pressad potatis o så blir det glasstårta till Pasi o Windsorkaka till grabbarna o mig.

Devil ska besiktas på onsdag inför flytten på fredag!

Inga kommentarer: