Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 19 september 2011

Vilo dag



Idag spöregnar det hela tiden, det finns ingen ljusning heller. Inte mysigt alls! Hundarna är trötta o det är jag med. Det blir en vilodag här hos oss idag efter en intensiv helg i Högbo.

Jag stickar lite på sockor som jag har i beställning, det blir nog inte så mycket vettigare gjort idag!

Inatt börjar jag jobba igen. Nu har jag en lång vecka med måndag, tisdag, fredag, lördag o söndag natt. Blir trött bara jag tänker på det;-)

Var förbi hos Fia idag. Hundarna fick en säng av henne som inte blir använd av Sigge. O vem inviger den om inte bossen själv. Där lade hon sig som om det var hennes, dom andra fick gott ligga på soffan dom. Heter man Diva så måste man ju göra rätt för namnet;-)

Tino har äntligen börjat äta torrfoder själv nu. Första dan på länge utan tvångsmatning!

2 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

Vad mysigt det ser ut när alla hundarna ligger där i soffan. Snygg säng!

Anita sa...

Mm,var så gott med paj! Diva ser ut att trivas i nya sängen..