Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 20 september 2011

Planer inför nästa års parningar



Idag skiner solen äntligen igen, det är riktigt skönt ute! Hundarna fick springa länge i skogen idag o jag satt på en sten o bara njöt;-)

Nu har jag hittat en hane åt Arwen till nästa sommar. Det blir Sweet Senioritas Domingo! Kommer med mer info om honom lite senare. Lägger in en bild så länge!

Till Diva kommer jag använda vår egen Tino, om inget annat inträffar förstås.

Nu ska jag snart åka o hämta Gabbe från skolan, o sen hem o göra Chili con carne, ris o grillade paprikor. Får se om jag åker förbi nån affär o köper färskt till bröd oxå.
Sen blir det att gå o vila innan jag ska jobba inatt igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spännande, ska bli roligt att följa dina planer ;)
Ser fram emot en trevlig helg i Sundsvall snart.
Kram Ida