Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 30 september 2011

Japp.....



Ja, då var man ledig då;-) Äntligen, ska bli sååå skönt! Men ledig vet jag väl inte om jag är riktigt ändå. Jo, från jobbet så klart!

Idag ska vi städa på Gabbes träning, det är våran tur nu. Vi ska ta omklädningsrum o två toaletter, skoj. Näää...inte när jag har gått av, o inte en fredag kväll heller kanske. Men, men...

Imorgon är det då dags för Pärlan o Ängla. Pärlan öppnar ju munnen i alla fall, det är ju värre med Ängla. Ja, ja...vi får se hur debuten går. Vi kanske blir bannlyst på alla utställningar hädanefter;-))
Ska försöka komma ihåg kameran så det blir lite utst bilder nån gång oxå.

Nu ska jag titta vad jag har för garner hemma, har fått en massa beställningar på sockor o vantar.

Idag står det Kebab med pommes på menyn här hos oss. Gott, gott!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till imon!

Pernilla sa...

Lycka till, hoppas det går toppen ;)

// Pernilla