Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 25 september 2011

Trött o sliten


Ja, jag känner mig helt slut nu, tur att jag bara har en natt kvar!

Det har inte hänt mycket här idag heller, fäst en massa trådar på sockor som ska levereras på jobbet i kväll. Sen har vi bara slöat på soffan o tittat på Sons of anarchy, det är otroligt bra o jag kan verkligen rekomendera det!

Jag har varit riktigt dålig på att angagera hundarna idag, får ta igen det imorgon istället. Med råge....;-)

Nu är det bara två veckor så är vi i Sundsvall på utställning. Det ska bli riktigt kul att åka iväg med ett gäng hundar över helgen. Vi ska bo på vandrarhem i närheten av utst platsen, bara det blir väl ett äventyr;-)

Nästa helg är det debut för Ängla i utst ringen, då är det inoff på Gävle BK. Får se hur det går, vi får ligga i hårdträning hela veckan som kommer.

Nu ska vi snart göra lite mat, det blir köttfärssås o spagetti hos oss idag o sen blir det vila så länge jag kan så jag orkar med sista natten.

Inga kommentarer: