Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 23 september 2011

Kladdkaka




Idag har det blivit städat o tvättat. Skönt att slippa sånt när jag jobbar hela helgen.

Alex ville ha nåt gått till fika idag så jag gjorde en kladdkaka o så hade jag grädde hemma. Vi fick lite fest han o jag på e.m idag. Gott var det i alla fall!!! Det är nog sånt som INTE sätter sig runt midjan tror jag;-)

Jag har stickat klart lite sockor som ska till jobbet ikväll o så håller jag på med småsockor till 2 o 4- åringar nu. Det går fort, ett par timmar så är dom klar.

Dom minsta tjejerna blev lite trött efter prommisen idag, var bara tvungen att knäppa på dom. Sötnosarna våra!



5 kommentarer:

Unknown sa...

Mums, du får komma hit och baka om du vill! :)

Karro & Tilda sa...

Mums<3!Hej Sussi du Jag och karro undrar bara om du har tid :D Så skulle vi kunna få lite utställnings träning karro med Putte och jag med Silla jag ska på min första utställning i slutet av oktober<3 /Mvh Tilda & Karro.

Anita sa...

Du Sussi.. min lunch lägger sig inte heller runt midjan..kram Anita

Diva´s svartvita kennel sa...

Hej Carro o Tilda!
Visst kan jag hjälpa er med lite träning inför utställningen.
Jag jobbar nu i helgen, men vi kan ju träffas nån dag nästa vecka o prata mer.
Kram på er tjejer
Sussi

Anonym sa...

ÅÅ Tack sussi<3 :D
Och jag undrar om du vet nånting om pudlar och utställning hur lång tid ska det vara mellan utställning och klippning? :D