Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 15 september 2011

Riktig höst.....


Idag var det tänkt att jag skulle klippa gräset, så när jag hade skjutsat grabbarna imorse så gräddade jag pannkakor till middagen. Jag tänkte ju att då hinner det torka upp lite på gräset innan jag börjar med klippet. Jaha, då börjar det regna istället! Så det blev ingen gräsklipp!!

Det har varit en riktig höstdag idag. Det har regnat, blåst o det har bara varit 12 grader. Jag tycker att kylan har kommit in i huset. Brrrr.....ruggigt, så jag fick ta på mig ett par raggisar!

Gick med hundarna i skogen idag igen, det var inte så så skönt. Men, men....dom fick ju springa av sig lite i alla fall.

Imorgon är det städning o kloklippning som står på schemat. O ev gräsklipp, det beror på vad det blir för väder.

Nu ikväll ska vi som sagt äta pannkaka o så blir det mammas ärtsoppa oxå! Gott med soppa när man känner sig lite fryssen!

1 kommentar:

Anita sa...

Det har gått bra att jobba.. ganska lugnt har vi på alla avdelningar. Men det där med att sova efter jobb är inte att tänka på .. har ju en trevlig granne som tycker att han ska kunna hamra, spika o borra i väggen som vätter mot vårat vardagsrum/sovrum!.. //Anita