Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 13 januari 2012

En massa ljus


Nu har jag äntligen gått på ledigt;-) Det ska bli skönt att få ta hand om hundarna ordentligt o städa av huset ordentligt oxå!
Det är riktig storm ute i dag o så flyger det lite snö. Det tar i ordentligt så det viner i fönstren. Jag har tänt en massa ljus o huset o så har jag kokat mig en kopp kaffe.
Det blir nog inte så mycket mer gjort här idag, får ta tag i allt i morgon när jag är pigg o har fått sovit inatt.
Jag har börjat kolla in lite utställningar till sommaren, hua.....dyrt blir det. Bara Högbo i september i tre dagar blir 900 kr för en hund. Man vill ju vara med när det är på hemmaplan såklart, men måste nog kolla in vilken/vilka jag tar med.
I o f så är det lång till september, det börjar ju med Sundsvall o västerås i april. Längtar otroligt, abstinensen har kommit igång............

1 kommentar:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan !
Jag har oxå börjat tänka på årets tävlingar för Neddus.Men tänker INTE räkna ut summan ;=))

Vila upp dig ordentligt nu under din ledighet.
// Babbsan