Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 6 januari 2012

Prommis i Boulognern


Idag var jag, Laila o 8 hundar på prommis i Boulogner skogen. Det var riktigt skönt, friskt o solen sken. - 6 grader stod det på termometern.
Tre av Lailas ville väl inte gå riktigt, dom fick hon bära;-) Det blir nog vagnen nästa gång, skulle jag tro;-))
Jag var lite fundersam på hur Nea skulle sköta sig, men det gick hur bra som helst! Jag hade även Arwen, Ängla o Pärlan med. Sen var vi till Laila en sväng så dom fick leka en stund inomhus.

Nu händer det nog inte så mycket mer idag, mer än att jag ska jobba inatt, lördag o söndag natt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Va roligt med en liten träff! Det brukar ju tyvärr vara ett litet problem med våra småttingar och kylan, tur att dem är små och lätta och att man får plats med många i famnen samtidigt! hihi
Kram