Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 8 januari 2012

Sista natten


Nu äntligen har jag bara en natt kvar efter en tuff helg på jobbet. Man vet att man lever!!!
På hundfronten händer det fortfarande inget speciellt, inget löp än så länge på nån av tjejerna.Jag tror dom har blivit nunnor allihop;-)
Man skulle kunna tro att alla löper nu om man tittat på Tino, han vägrar att äta idag. Absolut ingenting duger åt den killen.
Imorgon måste jag ta tag i mina små o deras klor, det blev inte i fredags så då måste det bli imorgon.
Även gå över alla med furminatorn skulle behövas, dom har börjat lossa lite nu! Men det får bli imorgon det, idag finns ingen ork för det!
Jag är lite sugen på att få tag på en 4-delad hundbur med hjul. Då kan alla vovvar följa med i sommar på utställningar. Dom nya är lite väl dyr tycker jag, kanske att det är nån som har nån som dom inte behöver.
Hör av er i så fall!

Inga kommentarer: