Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 26 januari 2012

Zurran


Natten inatt var skapligt lugn. Nu har jag fre, lör o söndag natt framför mig. Hoppas alla är frisk på jobbet då;-))
Jag fick åka o hämta Alex tidigare idag från skolan. Nu är det hans tur att bli sjuk, dock inte magsjuk som tur är. Han har feber o är föskyld.
Idag ska jag o Gabbe åka o kolla synen på honom, vi ska registrera in honom på körskolan. Han ska ju börja ta moppe kort så fort snön är borta.
Vi bokar, betalar o gör klart allt idag så är det bara att börja sen.
Nu har Zurran börjat bli röd o svullen. Hon börjar nog löpa vilken dag som helst nu:-) Sen är det bara Nea som ska sätta igång o löpa. Hoppas dom sätter igång varandra nu;-)
Arwen o Diva kan gått vänta ett par månader till så jag kan para dom nu till våren.

Inga kommentarer: