Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 31 januari 2012

Ledig inatt??


Jag tror nog att jag får vara ledig inatt. Det skulle ju faktiskt vara ganska skönt att få sova i min egen säng.
Sen jobbar jag ju ons o tors natt igen enligt mitt schema. Det har blivit mycket extra nätter nu, jättebra att ha så jag kan ta ut det i komp när jag behöver vara ledig när hundarna ska till att valpa.
Idag händer det inte så mycket, men imorgon blir det till att städa o tvätta. Det är inte mycket man har orkat med när jag har jobbat så mycket.
Zurran har inte riktigt kommit i löp än o inte Nea heller, Zurran är svullen men inget mer!
Tino är väldigt intresserad av Ängla nu som löper, synd att hon är för ung för parning;-)
Det har blivit lite bordsträning idag med Ängla o Pärlan. Det är inga problem när vi är hemma, får se på lördag när det är andra hundar o människor;-)

Inga kommentarer: