Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 1 februari 2012

Sovit


Men, oj vad jag har sovit inatt! Jag somnade ca 18,00 igår o vaknade vid 04 i morse. Somnade om o klev upp när kl var 05,20;-)
Trött har jag ju varit hela dan idag, det kommer väl efter kanske. Nu ska jag jobba ons o tors natt sen är jag ledig i några nätter igen.
Jag fick ett bra tips av Chilewippen Helena idag! Zurran har ju varit svullen nu i en vecka tycker jag, men inget blod.
Då kom Helena med det bra förslaget att jag skulle sätta på Zurran ett par "byxor" så att jag ser när hon börjar blöda:-)
Himla bra förslag tycker jag!!
Tino har börjat gnälla nu o Ängla är jättekär i honom så hon är nog på väg in i höglöp nu skulle jag tro.
Nu ska jag snart hämta Alex från skolan o Gabbe är hemma o är sjuk fortfarande. Får se om han får gå imorgon.

Inga kommentarer: