Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 20 februari 2012

Takdropp


Tänk så härligt glad man blir när det droppar från taken, man vet ju vad som väntar;-) Vår, sommar!!! Längtar jättemycket nu till det ska bli varmt o skönt!
I dag blir det mest ingenting gjort. Tvättar o bara plockar lite, känner mig lite slö efter helgen på jobbet. Nu är det bara ons o tors kvar sen är jag äntligen ledig i 10 nätter igen.
I morgon är det dags för uppfödarutbildningen igen, ska bli kul att träffa tjejerna som går där.
Pernilla (mylittle) har skickat ett paket till mig idag;-) En ny bädd till mina små fyrbenta, jag har ju så några;-)))
Bild kommer när det har anlänt.
From idag har Zurran o Nea börjat vara med dom andra hundarna på dagarna, dom fick ju vara i köket förut. Var ju lite rädd att Tino skulle para, inte bra!!
Foxy är ju otroligt framåt. Hon kommer upp på soffan själv, hinner jag inte på henne när vi är ute så hoppar hon upp för trappan o går in själv. Tokmajja!!

Inga kommentarer: