Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 17 februari 2012

Mirelle på besök



I morse var det kallt ute o det hade snöat inatt igen, helt onödigt om ni vill höra min åsikt;-))
Tino har inte haft lätt inatt, han har gnällt o pipit så gott som hela natten. Inte äter o dricker han heller så idag fick jag blöta upp starter o mata honom.
Just nu är det lugn när han har fått lite i magen så somnade han o även dom andra ligger o vilar nu.
Det har blivit kloklippning o filning på alla utom Ängla o Foxy, det får bli senare idag. Städat har jag oxå hunnit med. Skönt att det är lite rent till helgen när jag ska jobba igen!
Mirelle har kommit hit idag o ska sova över. Även hon är parad o ska förhoppningsvis valpa även hon v 15. Kul att se när det kommer ett gäng med plattnosar till den här världen!
Nu är det snart dags att gå en sväng med vovvsen, sen tänkte jag sätta mig o sticka lite på en hundtröja som jag har fått beställning på. Den ska vara till en" fralla"

Inga kommentarer: