Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 15 februari 2012

Alla hjärtans dag


Ja, igår var det ju alla hjärtans dag! O när Pasi kom hem från jobbet hade han en stor fin bukett med blommor åt mig. Tack snälla mannen!!
Idag har vi snöväder igen, vill inte att det ska snöa o blåsa imorgon när jag åker till Eskilstuna o hämtar Zurran o Nea. Det är alltid lättare att åka efter vägarna när det är snöfritt;-)
Nu är jag äntligen ledig i några nätter. Jag har tagit ut komp på fredag natt för Alex o Pasi ska åka till Stockholm o titta på Rammstein!
Det bla fick Alex i födelsedagspresent i går, tur att jag slipper följa med! Då hade man väl blivit mörkrädd;-)
När tjejerna kommer hem imorgon så börjar en låååång väntan på dom små liven som förhoppningsvis växer i deras magar.

1 kommentar:

Cat sa...

Kör som folk...