Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 22 februari 2012

Bakslag!!!


Ja, idag var det ett bakslag när det gäller vädret. Det var snöblandat som kom ner o det var - 1 grad när jag åkte iväg med grabbarna i morse.
På asfalten var det riktigt ishalka, bara jag gasade lite så gled bilen. Riktigt halt var det!
Igår var jag då på uppfödarutbildning igen, mycket intressant. Vi gick igen om o pratade om komplikationer vid valpning. Hua....så fruktansvärda missbildningar o komplikationer det kan bli.
Det vill nog ingen vara med om!!!!
Idag ska jag iväg på verksamhetsplanering på jobbet. Vi skulle visst bli bjuden på smörgåstårta o cider. Det tackar man ju inte nej till;-))
Sen är det dags för att jobba igen då. Onsdag o torsdag natt är det som gäller. Men sen...... långledigt i 10 härliga nätter.
Ska bli så helt underbart att få vara ledig nu ett tag, kanske till o med att man ska fira med lite skumpa;-)))
Jag drack ju inte min skumpa på nyår så den finns ju kvar.

Inga kommentarer: