Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 9 februari 2012

Kallt som .......


Ja, fy vad kallt det var i morse. -18 grader var det när jag skjutsade grabbarna till skolan. Det har ju blivit lite varmare nu, -7 . Det är fortfarande lite för kallt för att gå den där långa prommisen som jag hade velat göra idag.
Det har blivit flera kortisar istället, o så har vi varit ute på baksidan o tränat lite.
Lilla Foxy är jätteduktig på att vara ute, hon springer o leker med dom andra hundarna. Hon gör både nr 1 o nr 2 när jag bär ut henne;-)
Inatt har jag sovit på en madrass på golvet i sovrummet, då har vi sovit nästan hela natten. Med Foxy under täcket;-) Var ut o kissade vid 03,30 o sen sov vi till 06,00. Jag gick ju o lade mig kl 21,00 igår så nu har jag fått sova ut ordentligt i alla fall:-)
Foxy är 9 veckor idag o väger 1185 g.

Inga kommentarer: