Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 6 februari 2012

Länsstyrelsen




Idag har länsstyrelsen varit här o kollat lite, jag tror det var ok på alla punkter:-)) Vi får väl se när jag får rapporten o allt därifrån, men jag tror inte det är några problem.
Inatt har det inte varit så kul här i huset, vi hade en liten en som ylade o gnällde konstant hela natten. Fast hon fick ligga i köket med dom andra tjejerna;-)
Hon vill vara med mig hon o det fick hon inte! Fy, vad jag kände mig hård men jag vet ju att det går över.
Nu har Pasi kommit på ett passande namn till den lilla rödtotten. Hon ska kallas för Foxy.
Hon är ju röd som en liten rävunge:-))
Jag ska ju jobba extra ett par nätter nu, måndag o tisdag natt. Det är bra att kunna ta ut ledigt när det är dags för valpning här i huset. Så nu blir det ingen riktig lång ledighet för mig, det får jag väl ta nu då;-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas det går bra med länsstyrelsen, vilket det säkert gör!
Foxy blir ett bra namn, hur gammal är hon? Tänkte på dem söta häng öronen. :) Kram

Robin sa...

En till.... När skall du bli nöjd :)