Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 25 februari 2012

Cupcakes



Idag har vi små grejat lite här hemma, jag o Pasi;-) Jag klippte honom på förmiddagen o sen var vi i köket o bakade cupcakes tillsammans. Mysigt var det, tycker jag i alla fall. Med Pasi vet jag väl inte om han tyckte det var så himla skoj;-)))
Alex är i studion o spelar in en låt med sitt band idag, han blir nog där i morgon oxå. Gabbe är ledig från sin prao i dag, men ska jobba imorgon eftermiddag. Han har praoat eller vad det nu heter hela veckan på Gefle gymnastikförening, där han tränar varje fredag.
Han tränar på studsmatta o trampolin.
I morgon kommer mina föräldrar hit o ska hälsa på en sväng, då blir det cupcakes, tårta o bullar till fika. Men först blir det smörgåstårta. Ska bli riktigt gott:-))

2 kommentarer:

Bomhus gänget sa...

Hejsan !
Tittar in en sväng från jobbet. Anki och jag blev sugen på dina fina bakverk.
Hon försökte göra likadana till kunderna med misslyckades ;=)

Hälsningar från jobbar gänget.

Bom G sa...

Hejsan igen !!!
Jag är Babssan ;=)=))))