Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 28 februari 2012

Uppfödarutbildning


Åh, vad härligt väder det är idag. solen skiner o det är 7 grader ute. I o f så har det ju snöat inatt, helt onödigt enligt min mening!!!!

Jag har satt priser på en hel del saker idag som jag har till salu. Jag vet inte hur många halsband, tröjor o annat som en liten hund kan behöva. Det ska med ikväll till uppfödarutbildningen, det är några stycken som är intresserade av att kolla in vad jag har för saker.

Jag kommer lägga in en hel del saker på min andra blogg i morgon. www.lilladiva.blogspot.com kolla gärna om det är nåt som ni vill ha. Jag kan även skicka sakerna om det är någon som vill!

Ikväll är det då sista gången på uppfödarutbildningen, sen ska man väl vara en fullfjädrad uppfödare då;-)))) Hahaha.....skulle inte tro det va.....

I morgon ska jag äntligen få komma till Linda o göra mina naglar fina igen, nu är det mååånga veckor sen jag var där sist.

Inga kommentarer: