Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 11 februari 2012

Främmande


Idag har jag varit ut till Owe´s o köpt lite nytt garn. Äntligen hittade jag i orange som Pärlan har som färg. Så nu blir det en Pippi tröja med orang i två olika nyanser o natur.
Lilla skrotungen Foxy ska få en Pippi tröja i ljuslila som ska bli hennes färg;-) Alla vovvaran har sin egen färg på halsband, koppel o så på täckena som Chilewippens Helena har gjort.
Inatt har jag sovit i sängen utan Foxy o det gick hur bra som helst. Nu har hon kommit in i flocken ordentligt o känner sig trygg.
Det var ju jag som gjorde fel första natten o lät henne vara med dom andra hundarna. Stackars liten!
Nu har jag lärt mig nåt nytt i alla fall.
Mina föräldrar o brorsan har varit här idag o grattat Alex som fyller 18 år på tisdag.
Nu står maten i ugnen, det blir potatis gratäng o kycklingfile idag.

Inga kommentarer: