Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 13 februari 2012

Ny vecka.....



Nu har vi en ny vecka igen då. Veckorna kan gärna få gå väldigt fort nu fram till att jag vet om det är någon av tjejerna som är dräktig;-)
Jag har jobbat extra natten som var o så har jag mina egna mån o tis natt nu. Det har ju blivit en hel del extra nätter nu o det är ju jättebra att ha komp när det är till för valpning här i huset.
Det är ju bra att man har en förstående chef ibland, som försöker att lösa både det ena o det andra! Nu ska jag börja titta på semestrarna inför sommaren för oss på natten.
Nu ska jag laga lite mat o sen gå o vila i ett par timmar för att orka jobba inatt igen.

1 kommentar:

emelie sa...

hoppas på bebisar till våren!
kika gärna in på min lilla blogg också! :)