Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 8 februari 2012

Rabies vacc



Nu har jag äntligen jobbat färdigt på ett tag. Jag jobbar extra på söndag, men är ledig till dess:-) Känns skönt att få röja huset lite nu i veckan, ska ju jobba hela nästa vecka igen!
Inatt hade jag med mig en ny arbetskompis. Våran lilla Foxy fick följa med till jobbet:-) Men hon lär ju inte få nån anställning inom det här! Hon sov hela natten, var bara ut o kissade två gånger sen sov hon.
Ikväll ska Pärlan o Ängla få sin andra rabies vacc, sen är det bara att ut o resa. Men jag vet ju inte vart;-)) Nu snart har alla mina hundar pass o rabies vacc.
Zurran blev parad igår med Tickawis Hat Trick, gå in på www.highfives.se för mer info. Nea blir nog parad hon med den här veckan;-)) Nu längtar jag efter små,små puppisar!
Imorgon ska jag gå en riktit lång prommis med hundarna o Foxy får sitta i magväskan.

Inga kommentarer: