Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 27 februari 2012

Optikern



Idag har Gabbe börjat på trafikskolan, han ska ta moppekort;-) Han ska vara där nu måndag o tisdag, sen blir det uppkörning när snön har smält!
Jag var hem till Laila med en hundväska som hon ville köpa av mig. Jag tror att hon blev nöjd med den o även Helix, hennes lilla rödräv till hund;-)
Jag har varit till optikern idag o tittat ut nya glasögon. Mina andra gick sönder på jobbet så jag behöver nya.
Passade på att göra en synundersökning på en gång det var ju 6 år sen jag gjorde det sist, synen hade försämrats sen förra gången.
Sen for jag ut till Jenny´s o inhandlade hundmat o en ny klosax, det behövdes verkligen när jag klipper 8 st hundar varje vecka;-))
Med hundarna är det bara bra, det har inte varit nåt speciellt idag mer än det vanliga!

Inga kommentarer: