Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 5 februari 2012

Nyheter



Idag har jag varit runt halva Sverige tror jag;-) Jag åkte imorse vid 8- tiden o var hemma vid 15,30 ca.
Då hade jag först varit till Pernilla(Mylittle) i Enköping o därefter till Berit(Tikawis) i Eskilstuna. Det blev så att jag hämtade o lämnade hundar lite här o där....
Nea o Zurran är hos en varsin kille hos Berit o jag hämtade en liten hårboll hos Pernilla:-) En sån söt liten hårboll kan man bara inte säga nej till!!
Hon är en söt, röd lite tuff tjej som heter Mylittle Peachy`n crunch. Det ska bli otroligt roligt att följa hennes uppväxt o se hur hon utvecklas.
Hon kom in i flocken på en minut tror jag;-) hon bara gick in o tog plats direkt o alla accepterade henne. Med lite protester från Ängla!
Ska knäppa lite kort på rödtotten imorgon lånar bilder av Pernilla idag.
Imorgon kommer Länsstyrelsen hit o ska inspektera o skriva intyg på att jag får avla fler än två kullar /år o ha fler än 10 hundar i kenneln. Får se hur det går!!

Inga kommentarer: