Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 24 februari 2012

Regnar


Idag är det 5 grader varmt o det regnar ute. Skönt då kanske snön försvinner fort!

Jag tycker att Zurran o Nea är mer trött än vanligt, kanske ett tecken;-) Eller så är det inbillning för att jag så gärna vill att dom ska vara dräktiga:-)
Jag får väl ge mig till tåls några veckor till innan man kan se nåt, OTÅLIGT!

Idag händer det inte så jätte mycket här i huset, får ta det imorgon när jag förhoppningsvis är piggare.
Nu är jag äntligen ledig i 10 nätter, men det finns hur mycket som helst att göra här hemma. Så sysslolös lär jag inte bli;-)

Ha en bra fredag kväll alla

1 kommentar:

// Pernilla sa...

Jag är också otålig att höra om du har dräktiga tikar hemma ;)

Så spännande, jag håller tummarna! Pussa Foxy från mig och ha en underbar helg!

Kram // Pernilla