Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 4 februari 2012

Nea löper äntligen



Det blev ingen utställning för oss idag pga vissa omständigheter:-( Tråkigt är det, men det är bara att gilla läget.
Nu har Nea kommit i löp, ÄNTLIGEN!!!! Nu börjar det hända nåt här oxå;-)))
Nea åker redan imorgon till sin blivande "pojkvän" eftersom jag inte vet när hon kommer i höglöp. O eftersom jag jobbar till veckan igen så tyckte vi att det var lika bra att hon kommer dit redan nu.
Spännande, spännande.....
Jag kommer skriva o berätta allt eftersom det händer nåt nytt med Nea o sen blir det bilder ju mer magen växer.
Just nu är det tre löptikar här i huset, inte undra på att Tino håller på att bli tokig;-)) Stackarn!!

5 kommentarer:

NeoChi´s Kennel sa...

OOOOh vad roligt att Nea äntligen har börjat löpa...men tråkigt att ni inte kom iväg på utställningen, hoppas att det inte är något allvarligt. Kram

Diva´s svartvita kennel sa...

Näe då, det är bara magen!

Unknown sa...

Grattis till löpet!!
Tråkigt att ni missade utställningen men det blir ju fler!

// Pernilla sa...

Så roligt med allt spännande som händer nu för er :) Det blir fler utställningar!!! Kram

Emelie sa...

ÅÅÅÅH, läängtar så till dom små bebbismagarna, skulle vilja ha en på någon av mina småttingar här hemma, men får helt änkelt nöja mig med dina bilder! Hoppas parningarna blir lyckade! *håller tummarna* KRAM!