Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 7 februari 2012

Uppfödarutbildning





Idag när jag skulle sova bäddade jag på golvet så att jag skulle få sova en liten stund i alla fall. Det blev 2 1/2 timme efter nattens arbete.
Nu har jag bara en natt till sen är jag ledig till på söndag som oxå är en extra natt.
Ikväll blir det uppfödarutbildning innan jag åker o jobbar. Parning/valpning ska vi lära oss lite om nu i fyra veckor. Mycket intressant ska det bli, helst nu när jag har skickat iväg tjejerna på parning:-)
Nu är det snart dags att åka o hämta grabbarna från skolan o sen hem o laga lite mat.

1 kommentar:

Anneli + vavvorna sa...

Den delen av uppfödarutbildningen tyckte jag var väldigt intressant.

Jag ska gå anatomikursen nu i början av mars. Ska också bli väldigt spännande.