Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 26 februari 2012

Besök



Idag har vi haft en städ dag här hos oss. Skönt när man får lite hjälp, det går så mycket fortare då.
Mina föräldrar har varit här idag o fikat lite. Jag fick två buketter med tulpaner o ett kuvert med pengar:-) Det är alltid välkommet;-)))
Igår blev jag firad av mina grabbar o Pasi. Jag fick 1 v75 rad, en fin stor vas med blommor o lotter. Vi åt kina mat o drack jordgubbs vin.
Jag hade alla rätt på v75, det är väl första gången det händer tror jag;-) Det var en andel i ett system, men jag vann i alla fall 880 kr;-) Det går alltid åt, konstigt nog!
Nu ska det inte hända så mycket mer här idag, det blir att sticka lite o bara ta det lugnt!

Inga kommentarer: