Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 9 januari 2012

Kallt.....


Ja, usch vad kallt det har blivit ute nu. Det var - 15 grader när jag åkte hem från jobbet imorse! Nu har vi bara -10!!
Laila o jag skulle ha träffats idag, men jag är som en urvriden disktrasa efter helgens jobb. Har aldrig varit med om att det har varit så jobbigt nån gång på dom här 23 åren jag har jobbat inom det här.
Men, men....så kan det bli ibland!! Hoppas det vänder snart!
Tino vill fortfarande inte äta nåt, nu är det andra dan som han matvägrar! Får hålla extra koll på honom. Nu dricker han i alla fall. Det är ju alltid nåt!!
Nu är jag klar med alla mina beställningar på stickfronten om det är nån som skulle behöva nåt till dom små;-)) Nu när det är kallt så kanske det behövs en tröja!
Här är inget löp än, bara att vänta o vänta o vänta.............

Inga kommentarer: