Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

söndag 1 januari 2012

Nytt år






Då har vi ett helt nytt år framför oss nu då! Får se vad det året har att bjud på???

Igår var min brorsa här o firade nyår med oss. Det var otroligt lugnt o fridfullt, god mat o trevligt sällskap var det innanför dom här väggarna;-)

Det blev inte ens att jag öppnade skumpan igår, så nu har jag den till ett annat tillfälle istället;-)

Det smälldes ju bomber här omkring, men ingen av hundarna reagerade på smällarna. Det är så skönt att inte ha skotträdda hundar nå mer.

Just nu snöar det ute o det är - 2 grader. Det skulle visst snöa hela eftermiddagen här hos oss, helt onödigt tycker jag att det är nu när julen är över.

Imorgon börjar det en ny arbetsvecka för mig, ska jobba må, ti, fre, lör o söndag natt. Suck.....blir trött bara jag tänker på det;-)

Lägger in några kort på när vi var ute på prommis igår förmiddag.

2 kommentarer:

Malin sa...

Oj, vilka jättetjusiga täcken dom har allihopa! :D

Diva´s svartvita kennel sa...

Tackar, det är Helena på Chilewippens kennel som gör dom!