Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

onsdag 25 januari 2012

Jobba


Nu har jag jobbat två nätter o det gick ju ganska bra. Första natten var lugn men inatt var det nästan kaos.
Vi har fått vinterkräksjukan till min avdelning där jag jobbar, inte så skoj kanske;-) Fast vi har så få patienter så fanns det att göra hela natten.
Nu ringde chefen idag o undrade om jag kunde tänka mig att jobba extra inatt oxå. O det kan jag väl, det är ju bättre att ta in mig som har varit där än att ta in nån till som kanske blir sjuk.
Det är ju bara att hoppas att jag klarar mig, jag jobbar ju i helgen oxå. Jag brukar inte bli smittad. Peppar, peppar......
Det är inget speciellt med hundarna o det är ingen mer än Ängla som löper.
På fredag ska vi ju till vet o kolla PL, hua.....nervöst är det. Håll alla tummar o tassar som går;-)

Inga kommentarer: