Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 24 januari 2012

Paket på posten



Idag är det lite halvmulet o - 5 grader, ganska skönt att gå ute på prommis i alla fall.
Jag har fått paket från My little idag. Jätte fina halsband, Zurran fick båda två. Hon har ju beige som färg o det är lite svårt att få tag på. Men nu har hon två st fina.
Bädden är väl tänkt till att ha till kommande valpar, om det nu blir några fler valpar i den här kenneln;-))) Jo då, det ska det väl bli så småningom. Jag är otroligt valpsjuk nu ska ni veta;-)
Nu märks det att det är löptik i huset, Tino vägrar äta igen. Får se om jag får i honom nåt lite senare idag. Hittils har han inte ätit nåt idag!
Nu ska jag ta o koka mig en kopp kaffe så jag blir lite piggare, är ju lite seg efter en natt på jobbet.

Inga kommentarer: