Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 17 januari 2012

Godispåse












Nu har dom äntligen sandat här hos oss. Så idag kunde det bli en lite längre prommis med min "godispåse".
Det ser nästan ut som att man tittar ner i en godispåse när man tittar på kopplet med alla hundar i tröjor med olika färger;-))
Det blev inga kort när vi var ute o gick, men jag fick till några när vi kom hem istället. Det är lite krångligt att ta med kamera o sju hundar i koppel;-)) Eller så är det jag som inte är riktigt van kanske!
Nu händer det inte så mycket mer än att jag ska hämta grabbar från skolan o sticka lite förstås.

2 kommentarer:

Anneli + vavvorna sa...

Ja, det ser verkligen ut som en godispåse med alla fina färgerna på tröjorna.

Jag har försökt att sticka till mina hundar, men det blir inget bra. Har du något bra mönster?

Anita sa...

Vad snygg Tino är i pippitröjan.. passar honom perfekt!
Har du sett att hansesgården har 10% rabatt på utställningstälten till den 31/1 ?
Anita