Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

tisdag 3 januari 2012

Händer inget idag.....


Nu har jag då gjort en natt, det gick ju ganska bra det med även fast det är mycket skönare att ligga hemma o sova!

Idag händer det inte så mycket här hos oss, en slödag. Bara dom vanliga prommisarna med hundarna o inget annat.
Det är inget löp på G än vad jag kan se i alla fall, snart är det 10 månader sen Nea löpte. Hmmmmm......Ja, ja....det är ju bara att vänta o se!

Imorgon ska Ängla ta bort hörntanden som hon har kvar, o så ska ju Pärlan o Ängla få rabies vacc o pass.

På torsdag är det äntligen dags för mina naglar att få sig ett rejält upplyft. Dom ser rent utsagt för taskiga ut nu. Det är 5 veckor sen jag var till Linda o gjorde mina julnaglar.

Nu ska jag sätta mig o sticka klart tröjan till en två-benting. Sen är det bara en hundtröja kvar på beställning.

Inga kommentarer: