Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

lördag 28 januari 2012

Smörgåstårta


Idag har jag gjort en smörgåstårta som ska få följa med mig till jobbet ikväll. Det är sista helgen vi jobbar tre st personal, sen from nästa vecka stänger vi en avdelning så vi blir två på natten.
Min lillebror kom o grattade Gabbe idag, det fick bli glasstårta i fikabröd. Nu är dom uppe på vinden som har blivit pasis "pojkrum";-)
Där har han en 58 tum tv, stereo o olika musikboxar mm,mm. Nu vill han att jag ska "rensa" bort alla mina hundväskor o hundsaker som jag har haft där uppe.
Helst skulle jag nog sälja alla, men det tror han bara;-))) Jag får väl fixa ett hundrum så småningom när nån av grabbarna flyttar hemmifrån kanske.
Nu ska jag fortsätta sticka på en hundtröja som jag har börjat på.

1 kommentar:

Anita sa...

Hmm, jag tror att jag tar en sväng förbi ditt jobb inatt och smaskar på smörgåstårta! Själv får jag väl sitta med en yoghurt och en banan som vanligt.. Ha en bra natt. //Anita