Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

fredag 21 oktober 2011

Äntligen ledig


Imorse när jag åkte hem från jobbet var det frost o kallt ute. - 2 grader var det när jag kom hem, kallt har det varit hela dan oxå. Det har inte tinat upp i skuggan efter nattens frost.

Det blev inget sova efter nattens jobb idag. Hade inte tid med det;-) Skjutsade grabbarna till skolan o hämtade Alex till kl 11,30 igen.
Sen var det nattmöte på jobbet kl 13 o så hämtade jag Gabbe kl 15 på en gång. Nu har vi handlat o ätit.
Det blev ost o skinkpaj med sallad idag.

Imorgon är det chi träff hos Carin i Årsunda, så jag tar med mig 4 hundar o åker dit. Diva har inte slutat löpa riktigt än o Zurran vill ju vara med Diva.

Ev ska jag åka o titta på ett nytillskott till kenneln på söndag, mer om det när det är riktigt bestämt;-) Spännande!!

Nu blir det till att slöa hela kvällen, så länge jag är vaken o Pasi får skjutsa o hämta Gabbe från träningen.

2 kommentarer:

Wheaten Barbro sa...

Hejsan på er i Stugan !!!
Nu var det länge sedan jag var in här ;(
Men herre gud människa du måste ju sova efter ett nattpass.
Är det nytt stjärnskott på G, vet Pasi om det ? ;=)))))))
Men det är ju alltid roligt med överraskningar.
Ha det gott och sov gotti natt.

// Babbsan.

Diva´s svartvita kennel sa...

Hahaha....självklart vet han det, om inte annat så läser han min blogg;-)