Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 13 oktober 2011

Stickar o stickar.....


Idag var det oxå kallt, men inte frost i alla fall;-)
Var till min mamma o pappa o hälsade på i morse, det var ett tag sen jag var där. Så blir det när man bor i husvagnen norrut;-) hela sommaren!
Dom fick vantar o hemkokt gurka o jag fick lite dukar i saker som ska vara ute i trädgården till sommaren. Gillar sånt, tomtar o troll mm mm

Idag har det blivit mycket stickat så att jag kommer ikapp efter helgens bravader! Hade ju inte stickningen med till Sundsvall;-)

Hundarna har fått varit ute o sprungit i skogen idag istället för att åka iväg. Jag är ju lite rädd för att vara i skogen nu när det är älgjakt, man vet ju aldrig!!!!

Nu har jag varit o hämtat Gabbe, så det är bara att börja med maten. Jag ska äta fiskgratäng o dom andra vill ha pannkaka.

Sen blir det till att sticka lite till.

Inga kommentarer: