Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

torsdag 27 oktober 2011

Naglar



Äntligen har jag då varit hos Linda o fått nya naglar:-) Nu blev det lila glitter med guld decor;-) Dom blev skitläcker, tack Linda!

Jag har farit runt på Rusta, ÖoB o mataffärer idag. Samma sak varje månad när det är lön. Pengarna bara flyger iväg;-)))

Nea har varit ensam hemma för första gången idag. Ja, dom andra hundarna var ju med så klart!
Jag tror det har gått bra, hon var inte stressad när jag kom hem o det var inga konstigheter i huset heller.
Hon har fått en ny favorit att ty sig till när han är hemma. Hon äger nog honom nu tror jag, hon följer honom vart han än går o sitter/ligger i knät hela tiden!
Jo då, det är Pasi det. Det skulle man inte kunna tro i början på veckan;-)

Nu ska jag göra lite grillad kyckling o ris till middag.

2 kommentarer:

Anita sa...

Hmm, nu måste ju Pasi köpa dig en ny mobil som matchar dina nya naglar! Kanonsnygga blev naglarna! Jag vill oxå fixa naglarna o få lika snygga.. kram Anita

Unknown sa...

Snygga naglar och en söt Ängla!
Kram