Vi har tillstånd enligt §16 djurskyddslagen att bedriva hunduppfödning 2012-02-06 av Länsstyrelsen i Gävleborg

Translate

måndag 31 oktober 2011

Fönsterputs


Ja, när klockan var 8,30 i morse hade jag tvättat, städat av lite, plockat med tvätt o putsat fönstren i köket. Jag vaknade vid tre-tiden i morse men låg kvar i sängen till 04,30.
Blir tokig när jag inte kan sova på morgonen, skulle vilja sova till åtminstonde kl 06,00 när klockan ringer.

Nu har jag skjutsat grabbarna på olika aktiviteter. Gabbe till fjärran o Alex skulle iväg o repa med sitt band.

Tröjan jag gjorde åt Nea blev lite för liten, den fick Ängla ta;-) Jag har börjat på en ny åt Nea istället.

Ikväll blir det spagetti o köttfärssås hos oss o sen blir det att vila ett par timmar inför nattens arbete.

1 kommentar:

Unknown sa...

Värst va du är duktig då!! Putsa fönster skulle jag också behöva...
Tur du har fler hundar än en så tröjan passar någon av dem:)
Kram